Nyfiken på CRM eller har du kört fast och vill komma vidare? Ola Penneryd, Customer Success Manager på Innofactor, har lång erfarenhet av CRM-system och effektiva arbetssätt i CRM-lösningar.

När Ola föreläser för Marknadsföreningen den 25 november lovar han bland annat att dela med sig av sina bästa tips och lärdomar från framgångsrika projekt med kunder.

Till vardags på Innofactors tar han hand om kunder som vill utvecklas inom CRM eller när nya kunder är nyfikna på Microsofts tjänster inom CRM.

CRM – Customer relations management – handlar om kundvård och hur vi på bästa sätt använder digitala verktyg för att använda den kunskap vi har om våra kunder för att utveckla och förbättra relationen med dem – så att de stannar hos oss! Bra CRM är så mycket mer än riktade kampanjer mot en kund du råkar ha kontaktuppgifter till, det handlar om att vårda och förbättra relationen så att din kund börjar se dig som en vän och någon som ger nytta.

Den här föreläsningen sker via Zoom: https://mdh-se.zoom.us/j/5540765956

Anmäl dig gärna nedan!

Körschema:
Incheck på zoom: 16.45
Föredrag: 17.00 – 17.45
Frågestund: 17.45 – 18.00