Vad innebär det att gå emot traditionell marknadsföring, ha modet att inte göra som andra i branschen samt hitta nya vägar och platser att föra ut sitt budskap på?
Vi har bjudit in Gudrun Schyman och Micco Grönholm till en spännande diskussion om kommunikationsstrategi.
Gudrun inleder kvällen med att berätta om hur de med FI:s kommunikationsstrategi sänkte trösklarna och öppnade för nya mötesformer samt utmanade hela det politiska etablissemanget med den framgångsrika kampanjen ”Homepartys”. Micco Grönholm, tidigare bloggare på The Brand-man, och som idag arbetar som kommunikationsdirektör på Helsingborgs stad följer upp med att berätta om företag och organisationers utmaningar när det gäller att hitta vägar för framgång i sin kommunikation.Kvällen avrundas med samtal i soffan tillsammans med Dan från MiV samt Gudrun och Micco. Enklare förtäring serveras efteråt omkring 19.00 och vi er fram emot många spännande diskussioner efter en innehållsrik kväll.